Книжки за теб и за мен

15 Окт

Струва ми се, че е съвсем крайно време да престана да следя блога на Книгоиздаване. Всеки втори пост показва някоя книжка, която изглежда толкова интересно, че веднага ме тегли да си я поръчам. Слава Богу, аз си нямам pay pal и се възпирам, защото сега щях да съм разорена. Отдавна.

Ето три книжки, които набелязах (намигването е към родителското тяло :Д)

1. The Melancholy Death of Oyster Boy and Other Stories – by Tim Burton

2. Why Not Catch 23 – by Gary Dexter

3. Birthday stories – компилацийка. (тази май не беше в този блог, но не е важно)

Други интересни неща, които не са съвсем по темата:

1. Orwell Diaries

2. the book cover Archive

3.  Истории  (предстои запълване с интересности)

И последно – нещо за ядене, докато си четете:

1. Ябълкови мъфини.

Да си кажа и аз какво чета – Данте Алигери – „Божествена комедия“. Ужасно бавно ми върви, но се опитвам да схвана какво точно се случва,  а не проста да мина през текста (което ми се е случвало, да, хихи), а и има ужасно много бележки под линия. Тъй като са прекалено много обаче, не са под линия, ами са в края на книжката (то друго име си имаше май, Мрачислава, ако мине от тук, ще сподели). Иначе ми е интересно, с тази стилистика, която учим в момента ми е още по-уау като разбирам чисто техническата част от писането (нищо, че е превод). А мама ме сдоби с едно голямо, много хубаво издание на Ад. Хубаво, т.е. с твърди корици, едри букви, чудни илюстрации, които според мама са толкова култови колкото и самото произведение. А и все пак с точност и ясност разбрах от къде идва „надежда всяка тука оставете“ и съм до-вол-на.

Хайде последни 2 линка за днес:

Какво се случва с библиотеката на Британския съвет и Рисорс Сентъра.

Изкуството на Банкси

П.П. А следващия път може би ще ви разкажа за вегетарианския ресторант до Витошка и дали успях да сготвя нещо в този дух :Р

2 Коментари to “Книжки за теб и за мен”

  1. Ачо октомври 20, 2009 at 7:54 pm #

    Да ти спестя малко пари.
    Книгата за за banksy я има по торентите. Пусни едно търсене в mininova. Към 400мб със снимки.

  2. missterr0r октомври 20, 2009 at 11:03 pm #

    Благодаря за инфото, ще я потърся. Но усещането е друго да я държиш в ръцете си и да си гледкаш и да се радваш… 🙂

Вашият коментар

