Тъдъдъдъъъъъм

24 Юни

Повърнах се от изпит. Писах-мазах някакви неща там, но не това е важното. За да продължа анти-мрънкащото си настроение изобщо няма да казвам колко и на какво се ядосах.

А имам една колежка, в чиято глава бих разбивала разнообразни тежки неща. Иначе утре и в петък ще съм workingclass hero, така че може да има някой интересен пост. Но пък може и да няма.

За да ми стане приятно (и за да ми завиждате вие) ще се похваля с някои от новите си придобивки от интернеДа:

1. изключително важен аксесоар за лятото – пантофи с УСБ затопляне

2.  Доста безполезни, но пък доста кют лепенки с черешки:

3. Черешовата вълна продължава с:

4. Мънистенца два вида:

Имам и още хубави неща, за които да ми завиждате, но друг път ще ги покажа! Адиос кохонес!

2 Коментари to “Тъдъдъдъъъъъм”

  1. Mpa4e юни 27, 2009 at 1:06 pm #

    fuckla

Trackbacks/Pingbacks

  1. random « Bellum omnium contra omnes - август 1, 2009

    […] дни пък, ходих да ми направят мънистата зарчета на обици и се похвалих на мацката, че досега от нета […]

Вашият коментар

