Окритие!!!

17 дек.

78480Открих, че се мисля за много яка, а всъщност не съм 😀 Учудващо съм доволна от констатирането на този факт, защото ме възспира от много идиотщини.
И трябва да си спомням да не подновявам общуване с хора, които са ме дразнели преди. Вероятността пак да се случи е потресаваща1!!!!

4 коментара to “Окритие!!!”

  1. пор декември 17, 2008 в 11:48 pm #

    Хахах, копеле… ние това, че сме яко nerd, не го ли откриваме всяка неделя (но без Кеворк). 😛

  2. missterr0r декември 17, 2008 в 11:51 pm #

    Е понякога и в сряда.И по-интензивно от обикновено 😀

  3. пор декември 17, 2008 в 11:57 pm #

    Да ти кажа.. май всеки ден. 😀

  4. Калина януари 27, 2009 в 12:15 pm #

    Уау, Сис, голяма грешка съм направила да позаеба блоГовото пространство! Ставали някакви шашпми тук… Минимум си имаш мнгоо готен нов дизайн,честит да е!
    А,че се мислиш за много яка… не мисли,просто бъди! Мухахаха, ‘ма аз си те обичам, не мога да дам безпристрастно мнение.
    и бтв това с хората го слагам в златните цитати!

Вашият коментар